sobota, 22 września 2018

Robiony na drutach śpiworek dla bobaska

Hej!

Dawno mnie tu nie było, nie oznacza to jednak, że nic się u mnie nie dzieje :) Wręcz przeciwnie, pracownia działa pełną parą i to właśnie jest powód mojej nieobecności :) Zdjęcia nowych prac pojawiają się za to bardzo regularnie na moim koncie na Fb i Instagramie, więc jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam do polubiania i obserwowania moich profili :)

Jakiś czas temu stworzyłam na zamówienie śpiworek dla bobaska. Śpiworek miał być w kolorze musztardowym i akurat udało mi się znaleźć włóczkę w przepięknym odcieniu :) Wykorzystałam jeden z moich ulubionych wzorów z rombami i warkoczami, którego pięknie uwydatnia musztardowa włóćzka. Całość powstała z bawełnianej, atestowanej włóczki, miłej i bezpiecznej dla dzieciaczków. Dużym plusem jest fakt, że włóczkę tę można bez problemu prać w pralce, co akurat przy małych dzieciach jest bardzo istotne, prawda? :D A to jeszcze nie koniec atutów takiego śpiworka, bo niezwykle przydatne jest również zapięcie na guziki po obydwóch stronach. Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprezentowanie Wam zdjęć gotowego śpiworka :) Przyznaję, że jestem z niego bardzo zadowolona, Pani Kasia, dla której stworzyłam śpiworek, również, więc czego można by chcieć więcej? :D

Buziaki! :* :* :* 

 

śpiwór, spiwor, kokon, sleeping bag, baby sleeping bag, musztarda, śpiworek, spiworek, druty, na drutach, warkocze, warkocze na drutach, knit, knitting, rękodzieło, rekodzielo, handmade, anitas handmade


śpiwór, spiwor, kokon, sleeping bag, baby sleeping bag, musztarda, śpiworek, spiworek, druty, na drutach, warkocze, warkocze na drutach, knit, knitting, rękodzieło, rekodzielo, handmade, anitas handmade


śpiwór, spiwor, kokon, sleeping bag, baby sleeping bag, musztarda, śpiworek, spiworek, druty, na drutach, warkocze, warkocze na drutach, knit, knitting, rękodzieło, rekodzielo, handmade, anitas handmade


śpiwór, spiwor, kokon, sleeping bag, baby sleeping bag, musztarda, śpiworek, spiworek, druty, na drutach, warkocze, warkocze na drutach, knit, knitting, rękodzieło, rekodzielo, handmade, anitas handmade





9 komentarzy:

  1. Dziękuję :* Jak najbardziej, taki prezent sprawdzi się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło rewelacyjnie. Kolor piękny i wzór ładnie się na nim prezentuje. Powiedz mi jak zrobiłaś kapturek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.ja również mam zamiar zrobić taki spiworek dla mojego wnuka.Mam problem z ilością oczek i wzorem.lubię robić z gotowych opisów.Jeśli możesz mi w tym pomóc będę wdzięczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądający śpioworek, mam dla maluszka wózek greentom w podobnym kolorze, więc pasowałby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śpiworek jest cudowny, idealnie nadaje się jako prezent np. na baby shower :) Ładny i praktyczny, czyli coś co przy dzieciach sprawdza się idealnie. Powodzenia w dalszym rękodziele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do uszycie takiego śpiworka trzeba mieć odpowiedni sprzęt krawiecki i przede wszystkim umiejętności. Na szczęście w sklepach internetowych takich jak https://qbanamama.pl/kokony-niemowlece specjalistyczne produkty dla niemowląt.

    OdpowiedzUsuń