poniedziałek, 18 czerwca 2018

Rameczka z sówką - prezent dla nauczyciela

W poprzednim poście zapowiedziałam, że pokażę Wam rameczkę, którą stworzyłam jako upominek dla nauczyciela. Tadam! Oto ona :) Jako że to prezent dla pani nauczycielki, najważniejsze miejsce w ramce zajęła urocza filcowa sówka (czasem w okularach, a czasem bez) z ołówkiem w ręku, siedząca na książkach. Czyli wszystko się zgadza :)

Bardzo ucieszyła mnie ilość pytań o możliwość kupienia podziękowania dla nauczyciela w takiej właśnie formie - cieszę się, że jest tylu rodziców, którzy doceniają pracę nauczycieli i uczą szacunku dla tego zawodu swoje dzieci. W każdą rameczkę włożyłam całe moje serce, ponieważ zawód nauczyciela jest mi dość bliski. Od wielu lat uczeniem zajmuje się moja mama, a i ja miałam również swój epizod w szkole (w ramach praktyk), ponieważ studiowałam kierunek nauczycielski. Jednak mimo bardzo dobrych warunków głosowych (to u nas rodzinne), nigdy nie widziałam się w szkole. Nie wynikało to bynajmniej z tego, że boję się ciężkiej pracy, lecz raczej z tego, że obecny kształt szkolnictwa w Polsce i pozycja nauczyciela zupełnie mi nie odpowiada. Nie będę jednak rozpisywać się na ten temat, ponieważ zapewne sprowokowałabym na blogu poważną dyskusję, a nie o to tu chodzi. Mamy dyskutować o rękodziele oraz o sprawach miłych i przyjemnych, prawda? :) 

Myślę, że dobrym podsumowaniem tematu będzie stwierdzenie, że mamy wielu nauczycieli, którzy zasługują na podziękowanie, chociażby w formie takiej ramki, za ich ciężką pracę. W końcu szkoła to nie miejsce dla mięczaków :D

Byłam ciekawa, jak ramkę z sówką ocenią prawdziwe nauczycielki, więc zapytałam moją mamę i koleżankę (uczącą języka angielskiego), czy chciałyby otrzymać taką pamiątkę. Odpowiedź była twierdząca - tylko nie wiem, czy tak szczerze czy z grzeczności :P 

Miłego dzionka!



Ramka z filcową sową. Filcowa sowa. Prezent dla nauczyciela. Upominek dla nauczyciela. Podziękowanie dla pani. Podziękowanie dla nauczycielki. Dla pani. Sówka z filcu. Filcowa ramka. Felt owl. Feltro coruja. Rękodzieło. Anita's Handmade.


Ramka z filcową sową. Filcowa sowa. Prezent dla nauczyciela. Upominek dla nauczyciela. Podziękowanie dla pani. Podziękowanie dla nauczycielki. Dla pani. Sówka z filcu. Filcowa ramka. Felt owl. Feltro coruja. Rękodzieło. Anita's Handmade.


Ramka z filcową sową. Filcowa sowa. Prezent dla nauczyciela. Upominek dla nauczyciela. Podziękowanie dla pani. Podziękowanie dla nauczycielki. Dla pani. Sówka z filcu. Filcowa ramka. Felt owl. Feltro coruja. Rękodzieło. Anita's Handmade.


Ramka z filcową sową. Filcowa sowa. Prezent dla nauczyciela. Upominek dla nauczyciela. Podziękowanie dla pani. Podziękowanie dla nauczycielki. Dla pani. Sówka z filcu. Filcowa ramka. Felt owl. Feltro coruja. Rękodzieło. Anita's Handmade.


Ramka z filcową sową. Filcowa sowa. Prezent dla nauczyciela. Upominek dla nauczyciela. Podziękowanie dla pani. Podziękowanie dla nauczycielki. Dla pani. Sówka z filcu. Filcowa ramka. Felt owl. Feltro coruja. Rękodzieło. Anita's Handmade.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi na bank były szczere Anitko :) Ja nie jestem nauczycielką ale jak małe dziecko cieszyłabym się z takiego cudownego prezenciku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to skoro Ty tak mówisz, to już jestem pewna na 100%, że z ramką wszystko ok :D

      Usuń
  2. Witam. Czy można zamówić u Pani takie rameczki z sówka. Jaka jest cena tego slicznego upominku?

    OdpowiedzUsuń