niedziela, 11 października 2015

Żar tropików w środku jesieni - trzy filcowe papugi

Cześć!

Oj, jak Wy mnie rozpieszczacie tymi komentarzami i mailami! Wszystkie miłe słowa są balsamem dla mojej duszy! Bardzo Wam dziękuję za zaglądanie tutaj i za to, że znajdujecie czas na napisanie czegoś ciekawego :) 

Cieszę się, że spodobała Wam się filcowa Tosia - na końcu dzisiejszego wpisu będziecie mogły zobaczyć zdjęcie prawdziwej modelki :)

A dziś na blogu zrobi się bardzo gorąco, mimo że pogoda za oknem nas nie oszczędza. Na blog przyleciały bowiem trzy filcowe breloczki papugi, siostry Papugi Oli, którą już kiedyś poznałyście w cyklu "Zielony akcent". Papugi przybyły prosto z Ameryki Południowej, by przynieść nam trochę tropikalnego klimatu :) I na tym skończę, ponieważ w zeszłym tygodniu strasznie się rozpisałam i pewnie większość z Was ledwo dotrwała do końca wpisu :P Zamiast zbędnego gadania proponuję dużo zdjęć do oglądania! :)

filc, felt, papuga, parrot, breloczek papuga, brelok papuga, zawieszka papuga, papuga z filcu, papuzka z filcu, filcowa papuga, filcowa papuzka, felt parrot, felt pendant, pendant parrot, filcowe handmade, filc handmade, rekodzielo filc, craft parrot, felt craft, felt handmade

filc, felt, papuga, parrot, breloczek papuga, brelok papuga, zawieszka papuga, papuga z filcu, papuzka z filcu, filcowa papuga, filcowa papuzka, felt parrot, felt pendant, pendant parrot, filcowe handmade, filc handmade, rekodzielo filc, craft parrot, felt craft, felt handmade

filc, felt, papuga, parrot, breloczek papuga, brelok papuga, zawieszka papuga, papuga z filcu, papuzka z filcu, filcowa papuga, filcowa papuzka, felt parrot, felt pendant, pendant parrot, filcowe handmade, filc handmade, rekodzielo filc, craft parrot, felt craft, felt handmade

filc, felt, papuga, parrot, breloczek papuga, brelok papuga, zawieszka papuga, papuga z filcu, papuzka z filcu, filcowa papuga, filcowa papuzka, felt parrot, felt pendant, pendant parrot, filcowe handmade, filc handmade, rekodzielo filc, craft parrot, felt craft, felt handmade

filc, felt, papuga, parrot, breloczek papuga, brelok papuga, zawieszka papuga, papuga z filcu, papuzka z filcu, filcowa papuga, filcowa papuzka, felt parrot, felt pendant, pendant parrot, filcowe handmade, filc handmade, rekodzielo filc, craft parrot, felt craft, felt handmade
I co o nich myślicie? Mam nadzieję, że te żywe kolory troszkę Was ogrzały :) Papużki są breloczkami, ale dość sporych rozmiarów, ponieważ każda z nich mierzy 10 cm wysokości (bez paseczka i grzebyka na główce) oraz  13,5 cm szerokości (od czubka dzioba do czubka ogona). Wszystkie są dwustronne, dzięki czemu mogą sobie latać przy plecaku czy torebce we wszystkie strony! :)

A teraz obiecane zdjęcie Tosi i jej filcowej podobizny. Same zobaczcie, jaka to śliczna, a zarazem niezwykle trudna do odwzorowania modelka. Zdjęcie otrzymałam od właścicielki Tosi, która wyraziła zgodę na jego udostępnienie :) Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się napatrzeć na te słodkie, wystraszone oczka. A dlaczego wystraszone? Tosia została przyłapana na deptaniu kwiatka :) Na zdjęciu nie widać tylko ogonka, ale wierzcie mi na słowo, że jest czarny z dwoma rudymi paseczkami.


filc, felt, handmade, rękodzieło, rekodzielo z filcu, kot, kotek, kotus, kot z filcu, kotek z filcu, kotus z filcu, filcowy kot, filcowy kotek, filcowy kotus, brelok kot, brloczek kot, brelok kotek, breloczek z filcu, brelok z filcu, Tosia, kotek Tosia, filcowy kot wedlug zdjecia, felt cat, cat felt, cat pendant, cat pendant felt, zawieszka z filcu, filcowa zawieszka
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :) Życzę dużo ciepełka na przyszły tydzień!

19 komentarzy:

  1. Papugi są super! Najbardziej do gustu przypadła mi ta najbardziej niebieska, ale wszystkie mają genialne kolorki.
    Kociak jest świetny i na żywo jak i w Twoim wykonaniu, także tak jak pisałam ostatnio - teraz tylko wypatruj zamówień ze zdjęciami zwierzaków do uszycia ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Mnie też najbardziej podoba się ta niebieska, chociaż każda ma w sobie to "coś" :) A zwierzaki mogę szyć, tylko żeby nie były tak oryginalnie umaszczone jak Tosia :P Ja też pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. haha, bardzo dziekuje za to porownanie! :)) nie wiem, ktora Tosia jest slodsza, obie sa urocze i swietnie do siebie pasuja! papuzki tez oczywiscie sa fantastyczne, bardzo pozytywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu trzeba dbać o potrzeby innych Blogerek i spełniać ich oczekiwania :D

      Usuń
  3. Śliczne papużki :) A kot wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne papużki, kolorki bardzo radosne i energetyczne:)) kotek to sama rozkosz:)))) goszczę u siebie podobnie umaszczoną kotkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę kolorów na jesień nie zaszkodzi :) To masz w takim razie cudnego zwierzaka w domu :D

      Usuń
  5. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość :) Już wszystko zmieniłam, bo nie chciałabym, żeby umknęło mi coś z Twojego bloga :)

      Usuń
  6. Papużki śliczne, ale i tak najładniejsze są koty dwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. papużki są świetne, a kotki cudowne - oba :)

    OdpowiedzUsuń