czwartek, 9 października 2014

Wzór na druty - małe warkocze

Hej!

Sezon na warkocze trwa! Jestem ciekawa, czy skorzystałyście ze schematu wzoru z warkoczem i kłoskiem, którego pokazałam Wam w poprzednim poście. Jeśli jeszcze go nie wypróbowałyście, czas wziąć się za druty :)

W ostatnim poście zapowiadałam, że tym razem zaprezentuję Wam komin wykonany wzorem w małe warkocze i tak też robię :) Muszę przyznać, że to moja pierwsza robótka z małymi warkoczami, ale jestem z niej bardzo zadowolona. Komin wyszedł miły i ciepły, lecz nie sztywny. Jest jeszcze jeden powód, dla którego tak zachwalam ten wzór - genialnie sprawdza się na ciemnych włóczkach! Zazwyczaj mam problem z dobieraniem wzorów do ciemnych kolorów, ponieważ mam wrażenie, że są mało widoczne. Tym razem było odwrotnie, warkocze są wyraźne i pięknie prezentują się w ciemnej zieleni. Zobaczcie same:


komin, komin na drutach, szal na drutach, komin handmade, wzor na druty, wzor z warkoczami, wzor z warkoczem, druty warkocze, wzor na komin, wzor na druty, schemat na druty, schemat warkocz, schemat warkocze, knitting, knit, knit scarf, darmowy wzór na druty, darmowy wzor na druty, free knitting craft, schemat na druty za darmo, wzor na druty za darmo, komin recznie robiony

komin, komin na drutach, szal na drutach, komin handmade, wzor na druty, wzor z warkoczami, wzor z warkoczem, druty warkocze, wzor na komin, wzor na druty, schemat na druty, schemat warkocz, schemat warkocze, knitting, knit, knit scarf, darmowy wzór na druty, darmowy wzor na druty, free knitting craft, schemat na druty za darmo, wzor na druty za darmo,

komin, komin na drutach, szal na drutach, komin handmade, wzor na druty, wzor z warkoczami, wzor z warkoczem, druty warkocze, wzor na komin, wzor na druty, schemat na druty, schemat warkocz, schemat warkocze, knitting, knit, knit scarf, darmowy wzór na druty, darmowy wzor na druty, free knitting craft, schemat na druty za darmo, wzor na druty za darmo,

komin, komin na drutach, szal na drutach, komin handmade, wzor na druty, wzor z warkoczami, wzor z warkoczem, druty warkocze, wzor na komin, wzor na druty, schemat na druty, schemat warkocz, schemat warkocze, knitting, knit, knit scarf, darmowy wzór na druty, darmowy wzor na druty, free knitting craft, schemat na druty za darmo, wzor na druty za darmo,

wzor na druty, wzor z warkoczami, wzor z warkoczem, druty warkocze, wzor na komin, wzor na druty, schemat na druty, schemat warkocz, schemat warkocze, knitting, knit, knit scarf, darmowy wzór na druty, darmowy wzor na druty, free knitting craft, schemat na druty za darmo, wzor na druty za darmo,

Jeśli chcecie wykorzystać ten wzór w swoich robótkach, poniżej zamieszczam jego schemat w formacie pdf i jpg do wyboru. Wypróbujcie go, naprawdę warto! 

wzor na druty, wzor z warkoczami, wzor z warkoczem, druty warkocze, wzor na komin, wzor na druty, schemat na druty, schemat warkocz, schemat warkocze, knitting, knit, knit scarf, darmowy wzór na druty, darmowy wzor na druty, free knitting craft, schemat na druty za darmo, wzor na druty za darmo,

Schemat w formacie jpg jest dostępny TUTAJ
Schemat w formacie pdf jest dostępny TUTAJ

Zbliżają się urodziny synka mojej koleżanki i na tę okazję postanowiłam wykonać coś wyjątkowego. Przeglądając internet, natknęłam się na wiele inspiracji. Po długich rozmyślaniach postanowiłam, że spróbuję stworzyć konika z imieniem. Ze względu na to, że bobasek jest jeszcze malutki i nie potrafi bawić się filcowymi pluszakami, zabawka będzie miała sznureczek do powieszenia, a pod konikiem wszyję literki układające się w imię dziecka.

Do następnego! :)

6 komentarzy:

  1. Witam, szalik -komin wygląda bardzo ładnie, a jakiego rozmiaru drutów używałaś? Oraz żeby komin wyglądał tak dobrze jak Twój ile miałaś powtórzeń szablonu w rzędach? Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! :) Ten komin zrobiłam na drutach 6,5. Wzór powtarzałam 3 razy, przez co komin ma szerokość około 27 cm. Koniecznie wypróbuj te małe warkocze, ponieważ też wzór jest przyjemny i prosty w robieniu, a bardzo ładnie wygląda :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda ten komin. :) Gratuluję efektu. A mam pytanie, czy robiłaś na drutach z żyłką - bezszwowo, czy na prostych i jakoś łączyłaś? Zastanawiam się jakiej długości i szerokości powinien być taki komin, żeby tak ładnie oplatał szyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Cieszę się, że spodobał Ci się mój komin :)Robiłam go na prostych drutach (bo takie lubię najbardziej), a potem połączyłam szydełkiem. Jeśli chodzi o długość i szerokość to bywa bardzo różnie - wszystko zależy od tego, jaką funkcję ma spełniać ten komin. Jeśli komin ma ogrzewać to powinien być szerszy, a taki do ozdoby powinien być węższy. Ten komin ma ok. 26 cm szerokości i ok. 110 cm długości - wystarczy akurat na podwójne owinięcie szyi :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń