niedziela, 4 lutego 2024

Zajączki wielkanocne w stylu vintage

Witajcie :)

Powoli zbliżamy się do Wielkanocy, trzeba więc pomyśleć o świątecznych dekoracjach domu. A jak dobrze wiemy, zajączki sprawdzają się zawsze i wszędzie. No ale zając może mieć wiele twarzy... to znaczy pyszczków :D Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją wizją na zajączki w stylu vintage, nie są one bowiem moimi typowymi filcowymi słodziakami, którym bliżej do stylu kawaii, lecz to zdecydowanie bardziej realistyczne uszaki z nieco poważniejszymi pyszczkami :)

Zajączki są dość duże, bo mają około 16,5 cm wysokości (to ok. 6,5 cala). Można je powiesić, ponieważ mają pętelki z bawełnianego sznureczka. Mogą również sprawdzić się w wielkanocnym stroiku na stole czy komodzie. Ja zawiesiłam je na gałązkach i od razu wiedziałam, że tak właśnie będą zaprezentowane w moim domu. 

Chcesz zamówić takie zajączki do udekorowania swojego domu? Napisz do mnie, a ustalimy wszystkie szczegóły. Możesz skontaktować się ze mną poprzez Facebooka, Instagrama lub maila: anitashandmade@gmail.com.

Osoby z zagranicy zapraszam do mojego sklepu na Etsy.com.
If you want to order easter decorations from me, please visit my Etsy store :)



Felt easter bunny home decorations


Felt easter bunny home decorations

Felt easter bunny home decorations







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz