sobota, 17 lutego 2024

Wielkanocne jajka

Zbliża się Wielkanoc, a to pracowity czas w grafiku każdego rękodzielnika. Mimo że najwięcej dekoracji szyję na Boże Narodzenie, zawsze niecierpliwie czekam na Wielkanoc, ponieważ wtedy mogę bez ograniczeń używać mojego ukochanego pastelowego filcu :)

Skoro mówimy o Wielkanocy, musimy wspomnieć o pisankach. Mam jednak na myśli wyjątkowe jajeczka, bo takie, które się nie tłuką. Filcowe pisanki z mojej pracowni mają wielkie oczy i uśmiechy. No chyba nie można ich nie pokochać :D

Chcesz zamówić takie wielkanocne dekoracje? Napisz do mnie na Facebooku lub Instagramie. Możesz również napisać do mnie maila na adres: anitashandmade@gmail.com.

Osoby z zagranicy zapraszam do mojego sklepu na Etsy :)


Cute kawaii style felt egg. The egg is mint with soft yellow polka dots, big bow on the top and paper flowers and the bottom









1 komentarz: