wtorek, 8 maja 2018

Malutki filcowy smok :)

Dawno z mojej pracowni nie wyszło nic fioletowego, dlatego bardzo ucieszyło mnie zamówienie Oli na filcowego smoka, a dokładniej smocze dziecko :) Dodatkowo idealnie zbiegło się to w czasie z wyzwaniem Szuflady, co już w ogóle wprawiło mnie niemal w euforię :) Taki breloczek smok będzie teraz wędrował po ulicach Krakowa - w końcu nie ma chyba dla niego lepszego miejsca. Miał już pierwsze spotkanie ze Smokiem Wawelskim i postanowił, że jak dorośnie, będzie taki, jak on :D

Ze względu na to, że rękodzieło jest moją pracą i wciąż na bieżąco mam do uszycia filcaki na zamówienie, trudno mi brać udział w wyzwaniach, na które trzeba stworzyć nowe prace. Z tego powodu z jeszcze większą przyjemnością zgłaszam mojego smoka do Szuflady :) Zajrzyjcie tam koniecznie i zobaczcie, ile przeróżnych fioletowych prac można stworzyć :)



Filcowy breloczek smok. Brelok smok z filcu. Breloczek z filcu. Ręcznie robiony breloczek z filcu. Smok wawelski.


Filcowy breloczek smok. Brelok smok z filcu. Breloczek z filcu. Ręcznie robiony breloczek z filcu. Smok wawelski.


Filcowy breloczek smok. Brelok smok z filcu. Breloczek z filcu. Ręcznie robiony breloczek z filcu. Smok wawelski.


Filcowy breloczek smok. Brelok smok z filcu. Breloczek z filcu. Ręcznie robiony breloczek z filcu. Smok wawelski.Filcowy breloczek smok. Brelok smok z filcu. Breloczek z filcu. Ręcznie robiony breloczek z filcu. Smok wawelski.


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-majowe.html

16 komentarzy:

  1. Ale słodziutkie smoczątko :) Bardzo mi się podobają te skrzydełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Skrzydełka ma trochę jak nietoperek :D

      Usuń
  2. Wspaniały jest Anitko :) Świetnie go stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz tak piękne rzeczy że od wczoraj przeglądam każdy post i mój zachwyt nie słabnie. Gratuluję! Zwierzaczki są bajkowe...
    Czy mogłabyś nagrać filmik/ tutorial jak tworzysz te cudeńka? Bo patrząc na te wszystkie świetne maskotki aż się chce złapać za filc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa :* Zapraszam jak najczęściej na bloga, ale również na mojego Fb i Ig, bo tam dodaję więcej zdjęć na bieżąco :)

      Nad filmikami już od dłuższego czasu się zastanawiam, bo już kilka pytań o nie miałam, ale wciąż brakuje mi czasu na zrealizowanie tego pomysłu :( Ale może za jakiś czas się uda :)
      A filc zdecydowanie polecam każdemu, ale też ostrzegam od razu, ze baaaardzo wciąga :P

      Usuń
  4. Jaki uroczy :)
    I nie mógł sobie wybrać lepszego miasta do zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj tak, idealnie się tam wpasował :D

      Usuń
  5. Słodziak i jak zawsze dopracowany każdy detal <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój smoczek bardzo mi się podoba, dopracowany w każdym szczególe, to jest właśnie rękodzieło jakie lubię najbardziej. Witam w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i powitanie :) Bardzo się cieszę, że udało mi się wreszcie zgłosić na wyzwanie i mam nadzieję, że nie będzie to pierwsze i ostatnie zgłoszenie ;)

      Usuń
  7. Jak zawsze pięknie i dopracowane w każdym szczególe :). Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i słodkie filcowe stworki ☺️ proszę o informację czy wzory są ręcznie wycinane czy są to jakieś wykrojniki ?

    OdpowiedzUsuń