Nominacja - Liebster Award

15:33

Taka już jestem, że rzadko biorę udział we wszelakich zabawach, łańcuszkach itd. Sama nie wiem dlaczego - może tego typu "akcje" kojarzą mi się raczej z dzieciństwem i przekazywaniem sobie "Złotych myśli"? Chyba o to chodzi. Są jednak zabawy, w których muszę wziąć udział, a jednej z nich będzie dotyczył dzisiejszy post :)

Niedawno otrzymałam nominację od Moniki do zabawy, w której przyznaje się Liebster Award, a Monice zdecydowanie nie mogę odmówić. Moniczko, dziękuję bardzo za wyróżnienie!

Jak się dowiedziałam, cała zabawa ma na celu przyciągnięcie na blog nowych obserwatorów, by mogli zapoznać się z tym, o czym piszemy - idea bardzo słuszna, trudno się z nią nie zgodzić :) Kiedy otrzymasz od kogoś wyróżnienie w postaci nominacji, odpowiadasz na swoim blogu na pytania zadane przez blogera, który Cię nominował, wybierasz 5-11 blogerów, których chcesz wyróżnić i zadajesz im swoich 11 pytań.

Trzeba pamiętać, że nie można ponownie nominować osoby, przez którą zostało się wyróżnionym oraz że obowiązuje tu zasada "nic na siłę". Jeśli nie masz czasu lub ochoty, by wziąć udział w zabawie - nie musisz tego robić :)

Liebster Award

1. Twoja ulubiona forma rękodzieła?

Wystarczy zajrzeć na pierwszą stronę mojego bloga, żeby znać odpowiedź na to pytanie :) Oczywiście szycie z filcu! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i ta miłość niezmiennie trwa nadal :) Poza tym bardzo lubię robić na drutach, szczególnie upodobałam sobie wzory z warkoczami. Czasem znajdę też czas na origami modułowe i rysowanie, ale z tym wolnym czasem jest coraz trudniej.

2. Jaka książka lub film wywarła na Tobie największe wrażenie?

Lubię zarówno filmy, jak i książki. Ulubionych filmów mam kilka, ale chyba najczęściej wracam do filmu "Osada" i "Perswazje". Moim faworytem wśród książek od zawsze jest "Imię róży" Umberto Eco. Czytałam ją już kilka razy i wciąż mnie zaskakuje.

3. Wakacje w tropikach? Gdzie?

Z tymi tropikami jest pewien problem, ponieważ nie lubię i nie mogę się dużo opalać :) Nie jestem wybredna i nie potrzebuję wyjazdów w tropiki, żeby porządnie wypocząć. Zdecydowanie wystarczy mi wycieczka w nasze góry :)

4. Ulubiony owoc?

Chyba mandarynki. Kojarzą się i z latem, i z zimą :)

5. Zwierzę, które chciałabym mieć w domu to... ?

Mam już wspaniałego psa, Leszka - kiedyś nawet jego zdjęcie pojawiło się na blogu. Kocham psy, więc mogłabym mieć ich jeszcze kilka :)

6. Wypoczynek aktywny czy leżakowanie?

Nie lubię leżenia na plaży i wygrzewania się na słońcu, więc wybieram wypoczynek bardziej aktywny. Nie mówię o szaleństwach na skuterze wodnym, ale o zwiedzaniu i poznawaniu nowych miejsc. Przed każdym wyjazdem zawsze zapoznaję się z miejscem, do którego jadę i przygotowuję plan działania :)

7. Czego nie lubisz, w technice, która dominuje na Twoim blogu?

Trudne pytanie...filc uwielbiam za wszystko, chyba nie ma żadnych wad :) Jedyne, czego nie lubię, to plączące się nici i to, że nie da się uciąć odpowiedniej długości nitki - albo zabraknie jej na 2 cm szycia, albo zostanie 20 cm :)

8. Plany rękodzielnicze na przyszłość.

Staram się ciągle rozwijać i tworzyć nowe rzeczy z filcu. Właśnie powstał pierwszy obrazek z imieniem, na swoją kolej czekają już filcowe pudełka i magnesy. Niedługo będę testowała nową włóczkę i filc, wciąż "bawię się" bawełnianym sznurkiem. Na pewno mam zajęcie jeszcze na bardzo długo :D

9. Potrawa, którą najbardziej lubię to... ?

Jedzenie to jedna z moich słabości. Uwielbiam makaron i naleśniki pod różnymi postaciami, no i wszystko, co jest słodkie :)

10. Ile czasu zajmuje Ci Twoja pasja?

Bardzo dużo, a to i tak za mało :) Prawie każdą wolną chwilę spędzam na szyciu. Nie ma możliwości, żebym siedziała bezczynnie bez filcu w rękach.

11. Motyw przewodni Twojego bloga?

Ogólnie mogłabym powiedzieć, że motywem przewodnim jest rękodzieło - filc, robótki na drutach. Jego ideą natomiast jest dzielenie się pasją, poznawanie nowych ludzi i ich opinii.

To było ostatnie pytanie. Poczułam się trochę jak gwiazda filmowa udzielająca wywiadu :)

Ja do zabawy wybieram osoby, które regularnie bywają na moim blogu, a ja bywam u nich (chociaż nie zawsze zostawiam po sobie ślad) :) Dziewczyny, mam nadzieję, że jeszcze nie byłyście nominowane do tej zabawy :)

Zapraszam autorki blogów:

http://mafaldamade.blogspot.com/

http://kicikicitata.blogspot.com/

http://uciekam-w-nieznane.blogspot.com/

https://kijankowo.blogspot.com/

http://zszafyodzyrafy.blogspot.com/


A oto moje pytania:

1. Co można znaleźć na Twoim blogu?

2. Od jak dawna prowadzisz blog?

3. Kto lub co zainspirowało Cię do założenia bloga?

4. Czy chciałabyś, aby Twoja pasja stała się sposobem na życie?

5. Co robisz, gdy dopada Cię "niemoc twórcza"?

6. Czy starasz się zarazić innych swoją pasją, czy wolisz raczej, aby pozostała tylko Twoją działką?

7. Jak wyobrażasz sobie idealne wakacje?

8. Gdybyś mogła przeprowadzić się w dowolne miejsce na świecie, gdzie chciałabyś zamieszkać?

9. Twoje sposoby na dobry nastrój? :)

10. Jesteś typem pracusia czy leniwca?

11. Skąd najczęściej czerpiesz inspiracje?

Jestem ciekawa odpowiedzi na te pytania :) Serdecznie zapraszam na blogi Dziewczyn!

Zobacz również

6 komentarzy

  1. Dziękuję za nominację :) Oczywiście wezmę w zabawie udział:)) Na pytania postaram się wkrótce odpowiedzieć.
    Bardzo mi miło, że zaglądasz czasami do mnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jest miło, że bywasz u mnie :) Bardzo się cieszę, że weźmiesz udział, nie mogę się doczekać Twoich odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w zabawie :) Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji, ta zabawa to naprawdę fajny pomysł :)
    Świetne odpowiedzi, zawsze fajnie jest trochę lepiej Cie poznać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, z chęcią odpowiem na pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń

Polub moją stronę na FB