Filcowy Kucyk Pony - Pinkie Pie

15:48

Kiedyś, bardzo dawno temu moje siostrzenice zapragnęły filcowych Kucyków Pony - wtedy uszyłam dla nich jedną girlandę z Pinkie Pie i drugą z Fluttershy. I słuch po Kucykach zaginął... aż do teraz :) Sprzątając w moich szablonach, natknęłam się na szkic Pinky Pie i nie mogłam się powstrzymać, żeby znów jej nie uszyć :) Powstała maskotka z lekkimi ulepszeniami - poprzednią Pinkie Pie szyłam wieki temu i od tego czasu zdążyłam zmienić filc, z którego szyję, nici i nieco dopracować technikę szycia.
Moim zdaniem warto wracać do "wykorzystanych" modeli, by stworzyć je zupełnie na nowo i zobaczyć, jaki postęp się zrobiło.

A Wy widzicie różnicę pomiędzy starą i nową Pinkie Pie?

Poprzednią możecie zobaczyć w poście z girlandą z imieniem Ula.


filc, felt, fieltro, feltro, pinkie pie, pinkiepie, pinky pie, kucyk pony, kucyki pony, my little pony, felt pinkie pie, filetro pinkie pie, filcowa maskotka, maskotka z filcu, felt craft, handmade, hand made, recznie robione, reczna robta, recznie szyte, maskotka, pokij dzieciecy, zabawka z filcu, recznie robiona zabawka, anitashandmade


filc, felt, fieltro, feltro, pinkie pie, pinkiepie, pinky pie, kucyk pony, kucyki pony, my little pony, felt pinkie pie, filetro pinkie pie, filcowa maskotka, maskotka z filcu, felt craft, handmade, hand made, recznie robione, reczna robta, recznie szyte, maskotka, pokij dzieciecy, zabawka z filcu, recznie robiona zabawka, anitashandmade


filc, felt, fieltro, feltro, pinkie pie, pinkiepie, pinky pie, kucyk pony, kucyki pony, my little pony, felt pinkie pie, filetro pinkie pie, filcowa maskotka, maskotka z filcu, felt craft, handmade, hand made, recznie robione, reczna robta, recznie szyte, maskotka, pokij dzieciecy, zabawka z filcu, recznie robiona zabawka, anitashandmade


filc, felt, fieltro, feltro, pinkie pie, pinkiepie, pinky pie, kucyk pony, kucyki pony, my little pony, felt pinkie pie, filetro pinkie pie, filcowa maskotka, maskotka z filcu, felt craft, handmade, hand made, recznie robione, reczna robta, recznie szyte, maskotka, pokij dzieciecy, zabawka z filcu, recznie robiona zabawka, anitashandmade


filc, felt, fieltro, feltro, pinkie pie, pinkiepie, pinky pie, kucyk pony, kucyki pony, my little pony, felt pinkie pie, filetro pinkie pie, filcowa maskotka, maskotka z filcu, felt craft, handmade, hand made, recznie robione, reczna robta, recznie szyte, maskotka, pokij dzieciecy, zabawka z filcu, recznie robiona zabawka, anitashandmade


filc, felt, fieltro, feltro, pinkie pie, pinkiepie, pinky pie, kucyk pony, kucyki pony, my little pony, felt pinkie pie, filetro pinkie pie, filcowa maskotka, maskotka z filcu, felt craft, handmade, hand made, recznie robione, reczna robta, recznie szyte, maskotka, pokij dzieciecy, zabawka z filcu, recznie robiona zabawka, anitashandmade

Zobacz również

12 komentarzy

  1. Cudowna Pinkie! Jak żywa! Ale dokładnie ją zrobiłaś! Podziwiam! Moja córeczka też byłaby zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kucyki są bardzo piękne!
    Podziwiam wykonanie - pierwsza jakość:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucyki to moja ulubiona bajka strach sie przyznać ale zawsze oglądam z synem ;) wiec muszę przyznać że twoja Pinkie Pie jest świetna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem obie są przepiękne :) ale to dobrze że się rozwijasz i potrafisz teraz zrobić to lepiej i tak trzymać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko, Twoje prace to dla mnie mistrzostwo świata, możesz mówić co chcesz, ale tamta wersja tez mi się bardzo podobała :D Uwielbiam kucyki :D a ten jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest! dopracowana w każdym szczególe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest <3 <3 <3

    Mam pytanie techniczne - jeśli zechce Pani odpowiedzieć - czego używa Pani do wypełnienia swoich Tworów że są takie ładne i równomierne?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) To jest włóknina silikonowa - jak dla mnie sprawdza się najlepiej :)

      Usuń
  8. śliczny :) taki dopracowany i wyciuciany - super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te kucyki. Twój wyszedł pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń

Polub moją stronę na FB