Rodzinka Świnki Peppy - Granny Pig i Grandpa Pig

15:08

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Mam nadzieję, że ten rok zaczął się dla Was wspaniale i tak samo się zakończy :) Życzę Wam samych sukcesów i wielu genialnych pomysłów! :)

A na blogu u mnie dziś filcowe maskotki. Co jakiś czas zdarza mi się uszyć filcaki w większym rozmiarze jako maskotki. Niedawno zostałam poproszona o uszycie maskotki babci i dziadka Świnki Peppy, których być może znacie z bajki jako Granny Pig i Grandpa Pig. Ja akurat ich nie znałam i musiałam się dokształcić, ale dzięki temu mogłam zobaczyć kurczaki babci Świnki Peppy :D Maskotki mają ok. 28 cm wysokości, więc są naprawdę dość spore :) Idealnie pasowałyby do Świnki Peppy, którą uszyłam już jakiś czas temu.

Świnki poleciały na wymianę do Ewy, która tworzy przepiękne sznurkowe podkładki, koszyczki i pojemniczki na szydełku i na drutach. Ja dostałam od niej kremowo-szmaragdowy komplet 4 podkładek i koszyczka. Jeśli chcecie zobaczyć ten komplecik i wiele innych ładnych rzeczy, zapraszam na konto Ewy na Instagramie: https://www.instagram.com/gleneeva_handmade/


filc, felt, feltro, fieltro, peppa pig, granny pig, grandpa pig, babcia swinki peppy, dziadek swinki peppy, swinka peppa, granny pig felt, grandpa pig felt, felt pig, felt peppa pig, fieltro, fieltro Peppa cerdo, filcowa swinka peppa, filcowa babcia peppa, filcowy dziadek peppa, handmade, hand made, ręcznie robione, recznie robione, maskotka z filcu, filcowa maskotka, felt mascot, hobby, craft, felt craft,cute felt


filc, felt, feltro, fieltro, peppa pig, granny pig, grandpa pig, babcia swinki peppy, dziadek swinki peppy, swinka peppa, granny pig felt, grandpa pig felt, felt pig, felt peppa pig, fieltro, fieltro Peppa cerdo, filcowa swinka peppa, filcowa babcia peppa, filcowy dziadek peppa, handmade, hand made, ręcznie robione, recznie robione, maskotka z filcu, filcowa maskotka, felt mascot, hobby, craft, felt craft,cute felt


filc, felt, feltro, fieltro, peppa pig, granny pig, grandpa pig, babcia swinki peppy, dziadek swinki peppy, swinka peppa, granny pig felt, grandpa pig felt, felt pig, felt peppa pig, fieltro, fieltro Peppa cerdo, filcowa swinka peppa, filcowa babcia peppa, filcowy dziadek peppa, handmade, hand made, ręcznie robione, recznie robione, maskotka z filcu, filcowa maskotka, felt mascot, hobby, craft, felt craft,cute felt


filc, felt, feltro, fieltro, peppa pig, granny pig, grandpa pig, babcia swinki peppy, dziadek swinki peppy, swinka peppa, granny pig felt, grandpa pig felt, felt pig, felt peppa pig, fieltro, fieltro Peppa cerdo, filcowa swinka peppa, filcowa babcia peppa, filcowy dziadek peppa, handmade, hand made, ręcznie robione, recznie robione, maskotka z filcu, filcowa maskotka, felt mascot, hobby, craft, felt craft,cute felt


filc, felt, feltro, fieltro, peppa pig, granny pig, grandpa pig, babcia swinki peppy, dziadek swinki peppy, swinka peppa, granny pig felt, grandpa pig felt, felt pig, felt peppa pig, fieltro, fieltro Peppa cerdo, filcowa swinka peppa, filcowa babcia peppa, filcowy dziadek peppa, handmade, hand made, ręcznie robione, recznie robione, maskotka z filcu, filcowa maskotka, felt mascot, hobby, craft, felt craft,cute felt


filc, felt, feltro, fieltro, peppa pig, granny pig, grandpa pig, babcia swinki peppy, dziadek swinki peppy, swinka peppa, granny pig felt, grandpa pig felt, felt pig, felt peppa pig, fieltro, fieltro Peppa cerdo, filcowa swinka peppa, filcowa babcia peppa, filcowy dziadek peppa, handmade, hand made, ręcznie robione, recznie robione, maskotka z filcu, filcowa maskotka, felt mascot, hobby, craft, felt craft,cute felt

Zobacz również

4 komentarzy

  1. Uwielbiam Twoje uszytki - stale i niezmiennie. Prześliczne te Świnkowe Dziadziusie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne świnki tak jak wszystkie Twoje prace :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne maskotki :) Świnki Peppy nie oglądam i mało o niej wiem, ale dzięki Tobie zyskałam nowe informacje :) Fajne świniaczki :D Uwielbiam Twoje prace :)
    Anitko, czy miałabyś ochotę się wymienić ze mną??? Twoje breloczki są boskieee, jestem nimi oczarowana i chciałabym taki jeden do dekoracji w mojej pracowni :) Co ty na to??? Daj znać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Polub moją stronę na FB