Filcowe koniki i wymiana :)

13:03

Cześć!

Z przyjemnością informuję, że prace nad zmianą wyglądu mojego bloga już ruszyły, a ich rezultaty zdają się być obiecujące :) A tak na poważnie - niedługo możecie się spodziewać zapowiadanych zmian, jednak cały proces jeszcze troszkę potrwa. Te z Was, które mają takie zmiany za sobą, dobrze wiedzą, że aby dopracować każdy szczegół, trzeba poświęcić wiele czasu i nerwów, a i tak na koniec wciąż coś wymaga poprawki :) Na szczęście jedną dużą zmianę na blogu mam już za sobą, więc jestem zaprawiona w boju :D Jeśli macie jakieś sugestie odnośnie wyglądu mojego bloga, jestem otwarta na wszelkie propozycje - w końcu najtrudniej podejść obiektywnie do własnych pomysłów :)

Dziś na blogu pojawi się oczywiście filc, ale nie tylko :) Muszę nadrobić zaległości i pokazać Wam, co niedawno udało mi się "zdobyć" od Asi, autorki strony http://po-godzinach.com/ Jakiś czas temu Asia napisała do mnie i poprosiła o uszycie dwóch breloczków: konika i papużkę, które miały być prezentem dla dwóch małych dziewczynek :) Oczywiście zgodziłam się i...zapomniałam umówić się z Asią na wymianę! Nie wiem, jak to możliwe, ale po prostu zabrałam się za szycie i zupełnie nie pomyślałam o tym, że Asia robi tyle pięknych rzeczy i że mogę coś z nich wybrać :P Dobrze, że po pewnym czasie doznałam olśnienia i poprosiłam o zrobienie koraliczkowych bransoletek, które podziwiałam na stronie Asi :) Zostawiłyśmy sobie pewną dowolność w tworzeniu i wyszło nam to na dobre :D 

Asia otrzymała ode mnie papużkę, taką jak dobrze Wam znana Ola, (tylko troszkę mniejszą) oraz konika - takiego, jak te:

 

filc, felt, feltro, fieltro, konik, koń, kon, horse, filcowy kon, kon z filcu, filcowy konik, konik z filcu, felt horse, felthorse, handmade, hand made, felt handmade, felthandmade, rekodzielo, rękodzieło z filcu, rękodzieło, breloczek, brelok, brelocek z filcu, brelok z filcu, filcowy breloczek, filcowy brelok felt pendant, feltpendant, dla dziecka, handmade dla dziecka, dla dzieci, prezent recznie robiony, handmade gift, fioletowy, lila, purple, white, bialy

filc, felt, feltro, fieltro, konik, koń, kon, horse, filcowy kon, kon z filcu, filcowy konik, konik z filcu, felt horse, felthorse, handmade, hand made, felt handmade, felthandmade, rekodzielo, rękodzieło z filcu, rękodzieło, breloczek, brelok, brelocek z filcu, brelok z filcu, filcowy breloczek, filcowy brelok felt pendant, feltpendant, dla dziecka, handmade dla dziecka, dla dzieci, prezent recznie robiony, handmade gift, fioletowy, lila, purple, white, bialy

filc, felt, feltro, fieltro, konik, koń, kon, horse, filcowy kon, kon z filcu, filcowy konik, konik z filcu, felt horse, felthorse, handmade, hand made, felt handmade, felthandmade, rekodzielo, rękodzieło z filcu, rękodzieło, breloczek, brelok, brelocek z filcu, brelok z filcu, filcowy breloczek, filcowy brelok felt pendant, feltpendant, dla dziecka, handmade dla dziecka, dla dzieci, prezent recznie robiony, handmade gift, fioletowy, lila, purple, white, bialy

filc, felt, feltro, fieltro, konik, koń, kon, horse, filcowy kon, kon z filcu, filcowy konik, konik z filcu, felt horse, felthorse, handmade, hand made, felt handmade, felthandmade, rekodzielo, rękodzieło z filcu, rękodzieło, breloczek, brelok, brelocek z filcu, brelok z filcu, filcowy breloczek, filcowy brelok felt pendant, feltpendant, dla dziecka, handmade dla dziecka, dla dzieci, prezent recznie robiony, handmade gift, rozowy, roz, różowy, pink, pink horse, white, bialy

filc, felt, feltro, fieltro, konik, koń, kon, horse, filcowy kon, kon z filcu, filcowy konik, konik z filcu, felt horse, felthorse, handmade, hand made, felt handmade, felthandmade, rekodzielo, rękodzieło z filcu, rękodzieło, breloczek, brelok, brelocek z filcu, brelok z filcu, filcowy breloczek, filcowy brelok felt pendant, feltpendant, dla dziecka, handmade dla dziecka, dla dzieci, prezent recznie robiony, handmade gift, rozowy, roz, różowy, pink, pink horse, white, bialy

filc, felt, feltro, fieltro, konik, koń, kon, horse, filcowy kon, kon z filcu, filcowy konik, konik z filcu, felt horse, felthorse, handmade, hand made, felt handmade, felthandmade, rekodzielo, rękodzieło z filcu, rękodzieło, breloczek, brelok, brelocek z filcu, brelok z filcu, filcowy breloczek, filcowy brelok felt pendant, feltpendant, dla dziecka, handmade dla dziecka, dla dzieci, prezent recznie robiony, handmade gift, rozowy, roz, różowy, pink, pink horse, white, bialy

Poza tym o podróż do Asi bardzo prosił mnie gekon-ważniak, czyli Albert. Spojrzał na mnie znad swoich okularków i nie mogłam mu odmówić :D 
Po rozpakowaniu paczuszki od Asi moim oczom ukazały się dwa zestawy, każdy złożony z trzech bransoletek w pięknie do siebie pasujących kolorach. Same zobaczcie:


beads, beads brancelet, bransoletka z koralikow, bransoletka handmade

beads, beads brancelet, bransoletka z koralikow, bransoletka handmade

beads, beads brancelet, bransoletka z koralikow, bransoletka handmade

beads, beads brancelet, bransoletka z koralikow, bransoletka handmade

Gdyby tego było mało, dostałam też w gratisie kulkę na szyję, w której zakochałam się od razu!


Jeśli jeszcze nie odwiedziłyście strony Asi, koniecznie zróbcie to teraz! Znajdziecie tam pełno cudeniek: hafty, biżuterię, prace szydełkowe oraz wykonane na drutach i wiele różnych ciekawych rzeczy :) 
Zajrzyjcie również do postów, w których pokazywałam bransoletki z poprzednich wymian - także z Asią, ale z BlinkBlink Biżu - czyli do posta z filcowymi serduszkami i filcowymi pandami. Kolejna wymiana jest "w toku", więc za jakiś czas na pewno zobaczycie, co nowego stworzyła dla mnie Asia z BlinkBlink Biżu :)

Papa!

Zobacz również

9 komentarzy

  1. Przepiękne koniki! Oba kolorki mi się podobają, ale bardziej chyba jednak ten różowy :)
    Świetna wymiana, same dostałaś świetne rzeczy!
    Co do wyglądu bloga, to ja nie wiem co Ty tu chcesz zmieniać, bo wszystko mi się bardzo podoba. Jednak już nie mogę się doczekać tych zapowiadanych zmian i tego co tam wymyślisz :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Rzeczywiście, wymiana bardzo udana :D Już mi się znudził ten wygląd i muszę coś zmienić, bo mnie nosi :P Buziaki :*

      Usuń
  2. Super wymiana, wspaniałe prezenty po obu stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <Sliczne te koniki! Wymianka bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy Twój post powoduje u mnie przyspieszenie akcji serca z zachwytu! Dawno nie widziałam tylu piękności w jednym miejscu. ;) Jejku.. Mam niesamowitą ochotę sama spróbować coś zdziałać z filcem dla takiej małej Ady. Inspirujesz, i to bardzo!
    PS.: Wymianę miałyście faktycznie udaną. <3 Same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne koniki, pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Moje Drogie:* Ciekawa jestem, co powiecie na wianuszki w następnych postach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te koniki są piękne. *-*! Mają w sobie coś co sprawia, że są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ śliczne są te koniki!

    OdpowiedzUsuń

Polub moją stronę na FB