Filc w dużym formacie - Świnka Peppa

20:48

Cześć!

Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że filcowe papugi z poprzedniego posta przypadły Wam do gustu :) Mam nadzieję, że przyniosły Wam dużo, tak ostatnio wszystkim potrzebnego, ciepełka :)

Dzisiejszy post miał pojawić się wcześniej, jednak o jego publikacji zdecydowało kilka czynników. Najważniejszym z nich był fakt, że nie mogłam go opublikować przed wręczeniem filcaka nowemu właścicielowi, ponieważ zepsułoby to niespodziankę :) Na szczęście filcak został już przekazany w dobre ręce, dzięki czemu mogę Wam go dziś pokazać. Co to będzie? Pewnie wyczytałyście już w tytule posta - Świnka Peppa :) 

Nietypowe w Śwince jest to, że jest dużo większa niż większość moich filcaków - ma 23 cm wysokości (bez pętelki) i 17 cm szerokości - duża, prawda? Do tego moja Peppa jest troszkę "ulepszona", ponieważ - aby nie była zbyt skromna - doszyłam jej kokardkę przy uszku, napis na sukieneczce oraz dmuchawiec w łapkach. Jak wiecie, rzadko szyję postaci z bajek, warto więc skorzystać z okazji, aby zobaczyć, czy dałam sobie radę z tak trudnym zadaniem (oczywiście czekam na opinie) :) A takich okazji było do tej pory naprawdę niewiele. Tak naprawdę jedyne bajkowe postacie, jakie pojawiły się do tej pory na blogu, to kucyk Pony Pinky Pie oraz kucyk Fluttershy, które były dodatkiem do girland z imionami moich siostrzenic.

Peppa powstała specjalnie dla małego Kubusia, który uwielbia bajkę z tą słodką świnką :) Jutro dowiem się, czy spodobała mu się moja wizja Peppy, więc trzymajcie mocno kciuki za powodzenie :D

Zapraszam do oglądania!

filc, felt, Swinka Peppa, swinkapeppa, swinka, peppa, świnka peppa, peppa pig, peppapig, peppa pig felt, swinka peppa z filcu, swinka peppa filc, swinka peppa filcowa, swinka peppa handmade, felt handmade, filc handmade, dmuchawiec z filcu, swinka z filcu, filcowa swinka, prezent dla dziecka recznie robiony, prezent recznie robiony, prezent dla dziecka handmade, felt hand made, peppa pig hand made

filc, felt, Swinka Peppa, swinkapeppa, swinka, peppa, świnka peppa, peppa pig, peppapig, peppa pig felt, swinka peppa z filcu, swinka peppa filc, swinka peppa filcowa, swinka peppa handmade, felt handmade, filc handmade, dmuchawiec z filcu, swinka z filcu, filcowa swinka, prezent dla dziecka recznie robiony, prezent recznie robiony, prezent dla dziecka handmade, felt hand made, peppa pig hand made

Do zobaczenia!

Zobacz również

14 komentarzy

  1. Pepa! moja córa ją kocha! Ale twoja jest na prawdę śliczna i tak dopracowana :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie dzieciaczki uwielbiają Peppę :) Cieszę się, że Wam się podoba :)

      Usuń
  2. Wspaniała świnka:-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubuś jest zachwycony:) Dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być :) Bardzo się cieszę i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jest prześwietna! Te dodatki w postaci napisu i dmuchawców dodają jeszcze większego uroku :) Wczoraj właśnie się zastanawiałam kiedy u Ciebie coś nowego i akurat się doczekałam :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć :) U mnie na blogu teraz wszystko troszkę wolniej się dzieje, ale o nim nie zapominam :) Na szczęście u Ciebie jest co oglądać :D

      Usuń
  5. Ach słodka Peppa! Uwielbiam tą bajkę, ale to ciiii :D. Wyszła Ci świetnie, a pomysł z dmuchawcem jest uroczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peppa niby jest dla dzieci, ale i dorosły może się z tej bajki wiele nauczyć - nie ma się więc czego wstydzić :D ja na przykład zachwyciłam się gierką na stronie Świnki Peppy i wcale się tego nie wstydzę :P

      Usuń
  6. Jaka genialna!! Świetna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę bardzo się starałam :)

      Usuń

Polub moją stronę na FB