Pandemia, czyli filcowe breloczki Pandy

21:08

Cześć!

Dzisiejszy wpis jest owocem mojej ogromnej pracy i wyjątkowego zaangażowania, ponieważ kilka z Was na mnie "nakrzyczało", że na blogu hula wiatr i nic się nie dzieje - i miałyście świętą rację! Co prawda mojego honoru bronili filcowy Morsik i Szopik, rozumiem jednak, że nawet oni mogli się Wam już znudzić. Wzięłam sobie Wasze słowa do serca i wreszcie się ogarnęłam, dzięki czemu zobaczycie dziś nowe filcaki, a do tego coś ładnego (obiecanego w poprzednim poście). Nie chcę więcej słyszeć, że się obijam, ponieważ dziś filcaki będą aż trzy (chociaż podobne), a nad kolejnymi wpisami już pracuję :P Poza tym szyję więcej niż zazwyczaj, tyle tylko, że breloczki, które miałyście już okazję zobaczyć :)

Dziś na blogu pandemia, czyli filcowe breloczki pandy :) Do wyboru są trzy kolory - dla każdego coś miłego. Pandy mają wymiary 10,5 x 8 cm (z uszami, ale bez tasiemki i karabińczyka). Która podoba Wam się najbardziej?

filc, felt, panda, pandka, pandy, pandziki, pandusie, brelok, breloczek, zawieszka, pendant, brelok z filcu, filcowy brelok, breloczek z filcu, filcowy breloczek, felt pendant, panda z filcu, pandka z filcu, filcowa panda, brelok panda, breloczek panda, felt panda, panda handmade, prezent filc, filcowy prezent, felt gift, handmade gift hand made gift, prezent hand made, prezent handmade, prezent ręcznie robiony

filc, felt, panda, pandka, pandy, pandziki, pandusie, brelok, breloczek, zawieszka, pendant, brelok z filcu, filcowy brelok, breloczek z filcu, filcowy breloczek, felt pendant, panda z filcu, pandka z filcu, filcowa panda, brelok panda, breloczek panda, felt panda, panda handmade, prezent filc, filcowy prezent, felt gift, handmade gift hand made gift, prezent hand made, prezent handmade, prezent ręcznie robiony

Pamiętacie post "Handmade with love"? Oprócz filcowych serduszek pokazywałam w nim jeszcze coś bardzo ładnego - bransoletki z koralików zrobione przez Asię z BlinkBlink Biżu. Dzięki temu, że Asia lubi moje filcowe breloczki, mogę regularnie wymieniać się z nią na rękodzieło :) Ostatnia wymiana okazała się wyjątkowo owocna - zobaczcie, jakie cuda dla mnie stworzyła:

bransoletka z koralikow, bransoletka handmade, bransoletka rękodzieło, bransoletka ręcznie robiona, koraliki TOHO

bransoletka z koralikow, bransoletka handmade, bransoletka rękodzieło, bransoletka ręcznie robiona, koraliki TOHO

bransoletka z koralikow, bransoletka handmade, bransoletka rękodzieło, bransoletka ręcznie robiona, koraliki TOHO

bransoletka z koralikow, bransoletka handmade, bransoletka rękodzieło, bransoletka ręcznie robiona, koraliki TOHO

Jeśli podobają Wam się takie bransoletki, w imieniu Asi zapraszam na jej stronę na FB. Znajdziecie tam ogromny wybór różnych wzorów i kolorów. Na pewno któreś z dzieł Asi przypadnie Wam do gustu :) Zapraszam!

Niedawno dotarła do mnie paczka z filcem w zupełnie nowych kolorach. Wyglądał tak pięknie, że aż szkoda mi było z niego wycinać :D Nie było jednak innej możliwości i musiałam go "napocząć". Uwieczniłam jednak na zdjęciu ten piękny widok po otworzeniu paczki. Czy można z czystym sumieniem pociąć tak piękny filc? :P

filc, felt, filc kolory, kolorowy filc, filc handmade
 

Skoro mam tyle filcu do zagospodarowania, możecie w najbliższym czasie spodziewać się czegoś nowego :)

Do następnego już niedługo!

Zobacz również

13 komentarzy

  1. Pandy są słodziutkie i precyzyjnie wykonane, widać jak wiele miłości w nie włożyłaś:).
    Pozdrawiam :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, bardzo się starałam :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Pandy są prześwietne! Nie umiem się zdecydować, która mi się najbardziej podoba :) Ja też się muszę wziąć za siebie z moim blogiem i tworzeniem nowych rzeczy.
    Bransoletki, które dostałaś są faktycznie bardzo ładne, a ten filc w tylu pięknych kolorach - po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło to słyszeć - dziękuję :) Twórz, twórz, bo oglądanie Twoich dzieł to sama przyjemność :)

      Usuń
  3. Pandy rewelacyjne, jak wszystkie tutejsze filcaki :) Bransoletki też bardzo ładne, zazdraszczam takiej wymiany ;) Trzeba będzie zerknąć na polecanego bloga :D
    Aż się miło patrzy na taki filcowy stos! Czekam niecierpliwie co z niego wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filc został pocięty i już z niego szyję - zobaczymy, co z tego wyjdzie :) A do podziwiania dzieł Asi serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  4. Tyle filcu. <3 Te pandy są świetne. :)
    http://shauniart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chętnie zajrzę na Twój blog :)

      Usuń
  5. Pandy są naprawdę cudowne. Trudno się zdecydować, która wersja kolorystyczna jest najpiękniejsza. Ja sądzę, że każda z nich jest słodka na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, każda jest słodka na swój sposób i każda ma inny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, dopiero teraz zobaczylam jak mnie wychwalasz ;) ale jedno musze Ci przyznac, zdjecia ktore robisz, sa rewelacyjne! Nie wiem, czego to zasluga, aparatu, swiatla czy tla (chociaz znajac zycie, pewnie wszystkiego na raz), ale moje zdjecia przy Twoich moga sie po prostu schowac ;) i mowie to z pelna swiadomoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dopiero teraz zobaczylam jak mnie wychwalasz ;) ale jedno musze Ci przyznac, zdjecia ktore robisz, sa rewelacyjne! Nie wiem, czego to zasluga, aparatu, swiatla czy tla (chociaz znajac zycie, pewnie wszystkiego na raz), ale moje zdjecia przy Twoich moga sie po prostu schowac ;) i mowie to z pelna swiadomoscia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychwalam, bo jest ku temu powód, w końcu mało kto potrafi stworzyć takie ładne rzeczy :) Co do zdjęć - zazwyczaj mam do nich jakieś "ale", bo mogłyby być dużo lepsze, choć zawsze bardzo się staram, żeby były jak najlepszej jakości. Aparacik mam taki standardowy - z bardziej skomplikowanym mogłabym mieć problemy z obsługą :P A przy robieniu zdjęć najważniejsze jest światło! :)

      Usuń

Polub moją stronę na FB