Filcowa Sówka w odcieniach niebieskiego

15:05

Witajcie!

Zaobserwowałam, że poprzedni post przypadł Wam do gustu i jakoś tak chyba zapomniałyście o moich ostatnich zaniedbaniach na blogu :) I bardzo dobrze, ponieważ wszystkie Wasze słowa wzięłam sobie głęboko do serca i po ostatnim poście od razu zaplanowałam trzy następne, więc w najbliższym czasie zaległości na blogu nie będzie :)

Każda z nas ma swoje ulubione wzory i formy, które najbardziej lubimy szyć/dziergać/malować itd. Do moich ulubionych zdecydowanie należą sowy, które w jakiś dziwny sposób zawsze zajmują mi najmniej czasu, a  mimo to efekt zawsze mnie zadowala - a to zdarza się niezbyt często. Bardzo ucieszyłam się więc, kiedy Asia (ta, która tworzy bransoletki, kolczyki i breloczki z koralików) zamówiła u mnie na wymianę filcowy breloczek z sówką w odcieniach niebieskiego. Sowy w takich kolorach jeszcze nie miałam okazji szyć. Do tej pory powstały sówki w odcieniach jasnego i ciemnego fioletu oraz szarości, więc za niebieską sowę zabrałam się z ogromną przyjemnością. Sówka miała być dziewczynką, dlatego otrzymała biało-niebieską kokardkę oraz ozdoby z koraliczków. Zobaczcie same, jak wyszła:

sowa, sówka, filc, felt, filcowa sowa, filcowa sówka, sowa z filcu, sowka z filcu, sowa breloczek, brelok sowa, felt owl, blue owl, niebieska sowa, sowa handmade, handmade filc. handmade felt, handmade fet owl, felt pendant

sowa, sówka, filc, felt, filcowa sowa, filcowa sówka, sowa z filcu, sowka z filcu, sowa breloczek, brelok sowa, felt owl, blue owl, niebieska sowa, sowa handmade, handmade filc. handmade felt, handmade fet owl, felt pendant

Następnym razem chciałabym Wam pokazać jeszcze jednego filcaka, którego uszyłam dla Asi. Był on dla mnie największym wyzwaniem od czasu kucyków Pinky Pie i Fluttershy dla moich siostrzenic. Jestem ciekawa, czy spodobają się Wam efekty mojej pracy :)

Buziaki!

Zobacz również

14 komentarzy

  1. Sówka jest świetna, bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zgadzam się z Tobą! :) Aż jestem na siebie zła, że wcześniej nie wpadłam na pomysł, żeby uszyć niebieską sówkę - ale ostatnio zamówiłam kilka odcieni niebieskiego filcu, więc nadrobię zaległości :D

      Usuń
  2. Cudna sówka! Kolorystycznie bardzo przypadła mi do gustu;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :) Moim ulubionym motywem są koty, sów nigdy nie tworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz koty, na pewno spodoba Ci się następny post - dlatego serdecznie zapraszam niedługo :) Widziałam Twoje dzieła na blogu i sądzę, że z sówkami na pewno świetnie byś sobie poradziła :)

      Usuń
  4. Śliczna i w moim ulubionych kolorach. Spojrzenie cudnie niewinne :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrzeliłam się z kolorami w Twój gust :) Miałam pytać, dlaczego u Ciebie na blogu tak cicho, a tu miła niespodzianka :) Biorę się za czytanie opowieści :)

      Usuń
  5. Ależ to moja sówka jest! Jak pięknie wyszła na zdjęciu :)) z Tosiaka-Rozrabiaka już się doczekać nie mogę ;) Bo naprawę wyszła C U D N I E :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że Ci się podobają filcaki ode mnie :) A Sówka jest jedyna i tylko Twoja :)

      Usuń

Polub moją stronę na FB