poniedziałek, 6 lipca 2015

Kremowa podusia zrobiona na drutach

Cześć!

W mojej szufladzie, z której wyłowiłam kartkę z haftem krzyżykowym pokazaną w poprzednim poście, znalazłam jeszcze kilka ciekawych rzeczy. Są to w większości karty okolicznościowe z haftami na różne okazje. Właściwie sama nie wiem, dlaczego do tej pory nie pojawiły się one na blogu :) Obiecuję, że będę je sukcesywnie fotografować i dodawać - ale uprzedzam, że zostawiam je trochę na "czarną godzinę", ponieważ każda blogerka ma taki okres w życiu, gdy nie ma czasu zupełnie na nic, nie mówiąc już o tworzeniu, fotografowaniu, obrabianiu zdjęć, opisywaniu i wrzucaniu na blog :D Póki co, po ostatnim kryzysie "czasowym", weny twórczej mi nie brakuje, czas sam nie ucieka, więc mam wszystko, czego potrzeba do tworzenia :D

Ostatnio wróciłam do drutów, czego owocem jest komplet bielutkich poduszek z warkoczami. Kolejnym efektem tego wielkiego powrotu do dziergania jest kremowa podusia, do której wybrałam wzór w romby. Pierwszy raz zdarzyło mi się, że nie kombinowałam z łączeniem różnych wzorów, tylko skupiłam się na jednym motywie, którym zagospodarowałam całą przestrzeń poszewki. Wzór znalazłam w starym numerze "Burdy" i tak strasznie mi się spodobał, że nie chciałam już nic w nim zmieniać. Moim zdaniem jest super :D Poszewka ma wymiary 40x40 cm i jest zapinana na zamek błyskawiczny. Przejdźmy do zdjęć :)

poduszka na drutach, poszewka na drutach, poszewka na poduszkę, poszewka handmade, poszewka na jaśka, knit pillow, poszewka na zamek, poszewka z warkoczami, druty, na drutach, druty handmade, poszewka zrobiona na drutach, druty warkocze, druty wzory, na drutach do domu

poduszka na drutach, poszewka na drutach, poszewka na poduszkę, poszewka handmade, poszewka na jaśka, knit pillow, poszewka na zamek, poszewka z warkoczami, druty, na drutach, druty handmade, poszewka zrobiona na drutach, druty warkocze, druty wzory, na drutach do domu

poduszka na drutach, poszewka na drutach, poszewka na poduszkę, poszewka handmade, poszewka na jaśka, knit pillow, poszewka na zamek, poszewka z warkoczami, druty, na drutach, druty handmade, poszewka zrobiona na drutach, druty warkocze, druty wzory, na drutach do domu

poduszka na drutach, poszewka na drutach, poszewka na poduszkę, poszewka handmade, poszewka na jaśka, knit pillow, poszewka na zamek, poszewka z warkoczami, druty, na drutach, druty handmade, poszewka zrobiona na drutach, druty warkocze, druty wzory, na drutach do domu

I jak? Podoba Wam się? :) Na blogu znajdziecie też inne, zrobione przeze mnie, kremowe poszewki na poduszki - na przykład dwie poszewki z motywami w romby i warkocze, wchodzące w skład kremowo-szarego kompletu. Zajrzyjcie, jeśli chcecie :)

Z ostatnich zakupów włóczkowych została mi jeszcze włóczka szara, z której najprawdopodobniej również powstanie poszewka na poduszkę - ale to w dalszej przyszłości, ponieważ kilka dni temu odebrałam coś takiego:

kolorowy filc, filc, felt, rainbow felt, hobby, handmade
Chyba rozumiecie, że nie mogę porzucić czegoś tak wspaniałego, dlatego w najbliższym czasie spodziewajcie się nowych filcaków :)
A na koniec zobaczcie, jaki piękny urodzinowy tort upiekła moja mama z okazji moich urodzin - bo moja mama nie tylko pięknie szyje, ale również świetnie gotuje i piecze. To chyba nie wymaga komentarza :D

tort, urodzinowy tort, birthday cake

Do zobaczenia!

24 komentarze:

  1. Przepiękna ta podusia, bardzo chętnie bym taką widziała w moim domu. :) Tort super wygląda i pewnie jeszcze lepiej smakował. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Oj tak, tort był przepyszny - w środku miał jedną warstwę bitej śmietany z jagodami, a drugą z ananasami - tyle szczęścia w jednym wypieku :D

      Usuń
  2. Poduszka prezentuje się świetnie! Warkocze są ponadczasowe - uwielbiam je w każdej postaci i w każdej ilości. A tort wygląda niezwykle apetycznie :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia! :) Warkocze mają w sobie to"coś", co sprawia, że zawsze się podobają i zawsze chce się je robić :)

      Usuń
  3. Jest fantastyczna, aż chce się do niej przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu! :) Zapewniam, że podusia jest bardzo mięciutka :D

      Usuń
  4. Sto lat! Tort wygląda smakowicie, a poduszka bardzo w moim guście :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Wygląda na to, że wszystko jest tak, jak powinno być :D

      Usuń
  5. Poduszka naprawdę prześliczna. Wzór fantastyczny i niezwykle precyzyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam, żeby osiągnąć taki efekt :)

      Usuń
  6. Śliczna podusia. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. A czy schemacik tych warkoczyków jest gdzieś dostępny? Szukam inspiracji na kocyki dla bliźniaków:-) Pozdrawiam gorąco

      Usuń
    3. Polecam ten wzór, ponieważ robi się go szybko i przyjemnie :) Znalazłam go w pisemku "Burda Special - Druty i oczka. Najpiękniejsze wzory i sploty" z 2004 r. To wzór numer 145 :)

      Usuń
  7. Widzę, że wykończenie poduszek na zamek zdało egzamin :) Wyglądają bardzo ładnie, a tą w romby chyba sama sobie wydziergam, biorąc na warsztat rzuconą w kąt oliwkową włóczkę ;) a tort...o kurka! rewelacja! Aż ślinka cieknie :) Pogratuluj mamie! Ja także pieką torty co roku dla chłopaka, zaś w tym czeka mnie jeszcze tort dla przyjaciółki. Niestety na razie pomysłu konkretnego brak, ale właśnie jagody mi trochę chodziły po głowie, jako temat przewodni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zamki w poduszkach sprawdzają się świetnie i nie psują efektu :) Jestem ciekawa zarówno Twojej poduchy, jak i torcików :D I dziękuję w imieniu mojej mamy :)

      Usuń
  8. Ach! i gdzie moja maniery :) oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. A z jakiej włóczki robiłaś?Bardzo mi się podoba
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale to wszystko przez ten sezon urlopowy :/ Poszewkę zrobiłam z włóczki "Puchatek" w kolorze kremowym (numer 00) :)

      Usuń
  10. Witaj! Baaardzo mi sie podoba Twoja podusia kremowa, staralam sie znaleść schemat na ten wzór ale niestety nie udało mi sie, czy mogłabym poprosić o schemat wzoru, bede ogromnie wdzięczna 🤗 , pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń