Filcowa "rodzinna" girlanda z ptaszkami

17:01

Cześć!

Mam nadzieję, że spędziłyście Wielkanoc głównie na objadaniu się i odpoczywaniu, dzięki czemu teraz poczujecie przypływ energii i nowych pomysłów :) O moich Świętach niestety nie mogę zbyt wiele powiedzieć, ponieważ sama nie wiem, kiedy one minęły. Pamiętam tylko, że kilka dni temu był czas przygotowań, a teraz jest już po wszystkim. Nie mam pojęcia, dlaczego ten czas tak strasznie szybko ucieka. Na szczęście Wielkanoc 2015 nie była dla mnie czasem straconym. Już jakiś czas temu natchnęła mnie do uszycia świątecznych zawieszek. Teraz zaś przywiodła na myśl tę wyjątkową, rodzinną atmosferę, którą powinno się wyczuwać w każdym domu. Zaowocowało to pomysłem na uszycie girlandy przypominającej, co w życiu liczy się najbardziej :)

filcowa girlanda, girlanda z filcu, girlanda z literkami, girlanda z napisem, letters garland, letters banner, girlanda z literkami, girlanda rodzina, girlanda z ptaszkami, ptaszki z filcu, filcowe ptaszki, family napis, togehter we make a family, felt bird, felt birds, filcowy napis na ścianę

filcowa girlanda, girlanda z filcu, girlanda z literkami, girlanda z napisem, letters garland, letters banner, girlanda z literkami, girlanda rodzina, girlanda z ptaszkami, ptaszki z filcu, filcowe ptaszki, family napis, togehter we make a family, felt bird, felt birds, filcowy napis na ścianę
Troszkę trwało zanim ją ukończyłam, głównie ze względu na inne obowiązki. Poza tym, jak to zwykle u mnie bywa, w czasie szycia kilkakrotnie zmieniała się wizja gotowej girlandy. Doszłam jednak do porozumienia z samą sobą i tak oto powstała rodzina ptaszków :)

ptaszki z filcu, filcowe ptaszki, felt bird, felt birds, felt toys, filcowa zawieszka

ptaszki z filcu, filcowe ptaszki, felt bird, felt birds, felt toys, filcowa zawieszka

filcowa girlanda, girlanda z filcu, girlanda z literkami, girlanda z napisem, letters garland, letters banner, girlanda z literkami, girlanda rodzina, girlanda z ptaszkami, ptaszki z filcu, filcowe ptaszki, family napis, togehter we make a family, felt bird, felt birds, filcowy napis na ścianę

A Was jak natchnęła Wielkanoc? Macie jakieś nowe pomysły?

Trzymajcie się ciepło!

Zobacz również

6 komentarzy

  1. Girlanda fantastyczna. Świetny pomysł. Całkowicie rozbroiły mnie te małe ptaszki siedzące na literkach :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wszyscy mi mówią, że te małe ptaszki w kozaczkach są najfajniejsze, więc chyba coś w tym jest ;)

      Usuń
  2. Girlanda jest genialna, ptaszki fantastyczne! Bardzo fajny pomysl, a wykonanie rewelacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Girlanda jest naprawdę prześliczna, podobnie jak wszystkie Twoje dzieła :)
    Ptaszki w bucikach są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie miałam pojęcia, że ptaszki w kozaczkach zrobią taką furorę ;)

      Usuń

Polub moją stronę na FB