Srebrne ptaszki z filcu

20:12

Witajcie! Mam nadzieję, że podobały Wam się ozdoby wielkanocne z poprzedniego posta, ponieważ mam dla Was kolejną porcję filcowych zawieszek. Zauważyłam, że każdy szanujący się producent rzeczy z filcu ma w swojej kolekcji zabawki - ptaszki, a ja nie chcę być gorsza, dlatego stworzyłam własny model :)

Nie mogłam się zdecydować, czy uszyć ptaszki całkowicie proste, bez dużej ilości dodatków, czy też wykończyć je wieloma szczegółami. Wybrałam opcję "pomiędzy", ponieważ nie lubię szyć ani zbyt prostych zabawek, ani też obwieszać ich dodatkami. Zobaczcie sobie ptaszki-trojaczki:

ptaszki z filcu, ptaszki filcowe, filcowe ozdoby, ozdoby z filcu, ptaszki-zawieszki, felt birds, felt birdy, felt bird

ptaszki z filcu, ptaszki filcowe, filcowe ozdoby, ozdoby z filcu, ptaszki-zawieszki, felt birds, felt birdy, felt bird
Ptaszki są niewielkie, dlatego pięknie wyglądają na przykład na gałązkach. A w szyciu mam już bardzo podobne zawieszki, które różnią się od tych wielkością (to już nie są ptaszki, tylko ptaszyska) i pewnym niewielkim dodatkiem zawieszonym na tasiemce. Jaki to dodatek, zobaczycie w następnym poście, dlatego zapraszam do mnie! :)

Na koniec muszę Was przeprosić za obecny wygląd mojego bloga. Jestem w trakcie całkowitej zmiany jego szaty graficznej, a niestety nie da się tego zrobić w jeden dzień, dlatego proszę o troszkę cierpliwości i wyrozumiałości :) Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu, zwłaszcza że mają one być spektakularne! Do zobaczenia!

Zobacz również

2 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Pamiętaj, że czekam na zdjęcia, ja tak łatwo nie zapominam :P

      Usuń

Polub moją stronę na FB