Odpoczynek od wiosennych porządków na blogu - filcowe ptaszki z gniazdkami

15:37

Hej!

Mimo że przez ostatnie dni zajmowałam się wieloma różnymi rzeczami, a nie tylko szyciem, dzisiaj przyfruną do Was zapowiadane filcowe zawieszki ptaszki z dodatkiem na wstążeczce - a dodatkiem jest pisklaczek w gniazdku :) Ptaszki z gniazdkami są właściwie identyczne jak srebrne ptaszki  - tyle że "troszkę" większe :) Wyglądają bardzo ładnie na ścianie, a wstążkę można z powodzeniem wykorzystać np. do zaczepiania na niej spinek do włosów. Tak więc ptaszki są, tak jak lubię, ładne i pożyteczne :D

filcowy ptaszek z gniazdkiem, zawieszka z filcu, felt bird with nest, ptak z filcu, gniazdo z filcu, filcowe ptaszki, filcowe ptaki
filcowy ptaszek z gniazdkiem, zawieszka z filcu, felt bird with nest, ptak z filcu, gniazdo z filcu, filcowe ptaszki, filcowe ptaki

To, że przez kilka dni nie dodawałam postów, nie oznacza, że tu nie bywam. Wręcz przeciwnie, spędzam tu wiele godzin, by przeprowadzić mój blog z powodzeniem przez wiosenne porządki. Zmiany już są widoczne, jednak nie jest to jeszcze koniec. Jako że trudno mnie zadowolić, muszę jeszcze pogrzebać w szablonie, aby wszystko było tak, jak chcę. Mam nadzieję, że spodoba Wam się efekt końcowy i że będzie Wam łatwiej poruszać się po blogu. Takie porządki bardzo się przydają. Dzięki nim bywam tu jeszcze chętniej i częściej :)

Miłego weekendu!

Zobacz również

0 komentarzy

Polub moją stronę na FB