Fioletowy słoń na szczęście

17:01

Cześć!

Kiedy wpisałam dziś w wyszukiwarkę frazę "na szczęście", zdziwiłam się, że w pierwszej kolejności wyświetliły mi się czterolistne koniczynki w różnych postaciach. Nie mam pojęcia, skąd takie wyniki wyszukiwania, bo przecież wszyscy wiedzą, że najwięcej szczęścia przynoszą słonie! A fioletowy słoń to już gwarancja sukcesu! Oczywiście jedni w to wierzą, inni nie, nie zaszkodzi jednak podarować lubianej osobie milutkiego słonika. W związku z tym chciałabym Wam dzisiaj pokazać fioletowego filcowego słonia mojego autorstwa, ochrzczonego imieniem Julia :)

Bardzo lubię spersonalizowane zawieszki jako prezenty, czego dowodem są chociażby: girlanda z kucykiem Pinky Pie, girlanda z kucykiem Fluttershy oraz girlanda z konikiem, a teraz słoń.
Słonik jest zawieszką o wymiarach: szerokość (w najszerszym miejscu) - 25 cm, wysokość (razem z pętelką) - 30 cm. Jako że pogoda ostatnio jest bardzo zmienna, słonik otrzymał na zapas parasolkę :) Jak Wam się podoba?


  Filc fioletowy slon z filcu z parasolka z imieniem Julia na szczescie Purple elephant felt with umbrella zawieszka na sciane pokoj dzieciecy prezent z filcu 
Chciałabym Wam powiedzieć, co pojawi się w następnym poście, jednak sama jeszcze tego nie wiem :) Rozrysowałam kilka szablonów, muszę je jeszcze troszkę "podrasować" i wybrać jeden. Tak więc za kilka dni niespodzianka! Dla mnie również :)

Zobacz również

2 komentarzy

  1. piękny słonik jak cała reszta ;) jesli pozwolisz odgapię i zrobie mojej córce ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, słonik doczekał się wreszcie miłego komentarza :) Pozwalam odgapić i życzę udanego szycia! :)

      Usuń

Polub moją stronę na FB