Wielkanocne dekoracje - koguciki, kurki i zajączki

20:51

Cześć! Nadal trudno mi w to uwierzyć, ale wyobraźcie sobie, że - mimo wcześniejszych obiekcji - uszyłam kilka filcowych zwierzątek z "kolekcji wielkanocnej"! Zwykle w moim szyciu nie przepadam za tworzeniem ozdób świątecznych, dlatego bardzo dziwi mnie fakt, że po uszyciu pierwszego wielkanocnego kogutka, pokusiłam się jeszcze o kilka innych stworzonek :) I do tego jestem z nich zadowolona! Dziwne, prawda? To chyba przez tę pogodę :D

Jak pewnie pamiętacie, na Boże Narodzenie pokusiłam się o uszycie tylko jednego zestawu świątecznych filcowych zabawek - ale trzeba pamiętać, że to był zestaw, czyli trzy zabawki, nie jestem więc tak źle nastawiona do Świąt, jak mogłoby się wydawać :) Właściwie nie wiem skąd u mnie taka niechęć do szycia sezonowego. Chyba chodzi o to, że nie lubię przymusów, wolę czekać na wenę twórczą i robić to, co w danym momencie wydaje mi się najfajniejsze. Ale w tym roku trafiłam z weną idealnie, więc nie wykluczam możliwości uszycia jeszcze czegoś na te Święta.
Wielkanoc nie może obyć się bez zajączków, kogutków i kurczaków, dlatego uszyłam wszystkiego po trochu. Jest para zajączków, para kogutek z kurką oraz ich dziecko :)


filcowe ozdoby wielkanocne, Wielkanoc, filc, zawieszki z filcu, kogutek filc, kurka filc, zające filc, filcowe ozdoby,wielkanoc filc, eastern felt chicken

filcowe ozdoby wielkanocne, Wielkanoc, filc, zawieszki z filcu, kogutek filc, kurka filc, kurczak filc, filcowe ozdoby,wielkanoc filc

filcowozdoby wielkanocne, Wielkanoc, filc, zawieszki z filcu, zające filc, zając filc, filcowe ozdoby,wielkanoc filc, eastern felt, bunny felt

Obejrzyjcie sobie zwierzątka, a jeśli macie jakieś uwagi/prośby/zażalenia piszcie do mnie! Chętnie poczytam Wasze opinie :)

filcowe ozdoby wielkanocne, Wielkanoc, filc, zawieszki z filcu, kogutek filc, kurka filc, filcowe ozdoby,wielkanoc filc


filcowe ozdoby wielkanocne, Wielkanoc, filc, zawieszki z filcu, zając filc, zające filc, filcowe ozdoby,wielkanoc filc

A Wy nastawiacie się już na Wielkanoc?
Miłego wieczoru!

Zobacz również

11 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oddam je w dobre ręce - są już do kupienia na Srebrnej Agrafce (link po lewej stronie bloga). Jeśli tylko masz ochotę, zapraszam! :)

      Usuń
  2. Przeurocze ozdoby wielkanocne :). Wszystkie są śliczne, chociaż chyba najbardziej podoba mi się kogucik. Zajączki mają za to takie słodkie spojrzenie i te ich łapki i ogonki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Moim faworytem też jest kogucik :D

      Usuń
  3. Cześć :) Mam pytanko na temat filcu ;) Czy to jest jakiś filc o specjalnej grubości oraz czym wypychasz te zwierzątka? :P Byłabym wdzięczna za odpowiedź, ponieważ sama chciałabym spróbować zrobić coś podobnego :D A te Twoje zwierzątka są prześliczne :)) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu! :) Dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że moje filcaczki Ci się podobają :) Do ich szycia używam filcu o grubości 1 - 2mm, ponieważ grubszy filc jest zbyt sztywny i nie jest odpowiednio podatny na formowanie. A moje filcaczki w środku mają taką specjalną piankę silikonową :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cześć, przez przypadek natknęłam sie na te piękne zdjecia, śliczne te ozdoby :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W najnowszym poście (czyli dzisiejszym) są zające w nowych wersjach kolorystycznych, więc zapraszam do oglądania :)

      Usuń
  5. Jesteś niesamowita! Nie znalazłam nigdzie w necie równie pięknych wielkanocnych dekoracji. Gratuluję kreatywności. Cudo, cudo, cudo! Jakiej wielkości są te zwierzaczki Anito?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystkie są uszyte z kółeczek o średnicy ok. 8 cm + uszy, ogonki i dziobki :)

      Usuń
  6. Cudne maskotki, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Polub moją stronę na FB