Coraz bliżej Święta! :)

23:35

Hej!

Zanim zacznę cokolwiek pisać, muszę was przeprosić za tak długą nieobecność. Nie wiem, czy kogokolwiek to pocieszy, ale jest mi niezmiernie przykro. Cała ta sytuacja bardzo mnie zdenerwowała, ale niestety wszyscy znamy "złośliwość rzeczy martwych" - tym razem współpracy odmówił mój komputer, którego przez długi czas musiałam reanimować. Na szczęście udało się go ożywić, dlatego wracam z nowymi pomysłami :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami, co niezmiernie mnie cieszy :) Uwielbiam wszystko, co kojarzy się z Bożym Narodzeniem: choinki, bombki, świece pachnące piernikami, mandarynki oraz tę wszechobecną magię :) Świąteczny klimat udzielił mi się już jakiś czas temu, dlatego postanowiłam, że w tym roku postaram się zrobić takie ozdoby choinkowe, jakich do tej pory jeszcze nigdy nie stworzyłam. Wiadomo, mogłabym pokusić się o ozdobienie wstążkami styropianowych bombek i byłoby dobrze, jednak takie ozdoby jakoś do mnie nie przemawiają. Tym razem wybór padł na filc, w końcu nadaje się on naprawdę do wszystkiego :D Póki co uszyłam komplet trzech zabawek: pingwinka, renifera oraz misia polarnego. W planach są kolejne, chociaż nie wiem, czy zdążę jeszcze cokolwiek stworzyć na tegoroczne Święta, bo w międzyczasie czeka mnie jeszcze trochę bardzo ważnej pracy. Jednak ze względu na to, że jeden komplet ozdób świątecznych w tym roku już powstał, czuję się rozgrzeszona i mam przekonanie, że spełniłam swój "świąteczny" obowiązek :D








Takie świąteczne ozdoby mogą się świetnie sprawdzić jako prezent :) A jeśli nie chcecie, by taki prezent był typowo świąteczny, może spróbujecie zrobić filcowego konika lub komin na drutach, na przykład wzorem z małymi warkoczami? Schematy na konika i komin znajdziecie na blogu - serdecznie zapraszam do zaglądania do innych postów :)
 
Paa!

Zobacz również

0 komentarzy

Polub moją stronę na FB