Przerywnik - torebka na prezent :)

23:30

Wiem, wiem, miało być origami ;) Ale jako przerywnik chciałabym tak szybciutko i króciutko pokazać Wam torebkę na prezent dla koleżanki.

Pomysł na kształt opakowania znalazłam przypadkiem w sieci i od razu mi się spodobał. Sama torebka jest dziecinnie prosta. Troszkę pobawiłam się ozdobami i wykończeniem -  to zajęło mi najwięcej czasu, ale tylko i wyłącznie z winy mojego perfekcjonizmu :) Zobaczcie jak wyszło:

torebka na prezent, torebka prezentowa, jak zapakowac prezent, recznie robiona torebka na prezent, torebka prezent handmade

torebka na prezent, torebka prezentowa, jak zapakowac prezent, recznie robiona torebka na prezent, torebka prezent handmade

torebka na prezent, torebka prezentowa, jak zapakowac prezent, recznie robiona torebka na prezent, torebka prezent handmade

torebka na prezent, torebka prezentowa, jak zapakowac prezent, recznie robiona torebka na prezent, torebka prezent handmade

Następnym razem będzie już na pewno origami modułowe :)
Cześć!

Zobacz również

0 komentarzy

Polub moją stronę na FB