czwartek, 7 sierpnia 2014

Oliwkowo mi :)

Dziś miałam w planach pokazać Wam najnowszą sukienkę dla Barbie, jednak po prostu nie zdążyłam jej uszyć (oczywiście nie z mojej winy :D ), dlatego kontynuuję wątek poduszek robionych na drutach.

 

Jako drugą chciałabym zaprezentować poszewkę prostokątną w kolorze oliwkowym. Przy jej robieniu "zaryzykowałam" ze wzorkiem w pętelki połączonym z samymi oczkami prawymi i wyszło nie najgorzej. Po bokach dodałam rameczkę z dżerseju, aby szycia ładnie wyglądały. Oliwkowy nie jest moim ulubionym kolorem, ale muszę przyznać, że wzór w tym kolorze jest wyraźny i...ładny ;) Same oceńcie:






Postaram się, aby w następnym poście znalazła się sukieneczka Barbie, a jeśli coś mi nie wyjdzie...wtedy nie będę się tu pokazywać, albo zedytuję ten post :P Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz